Komunikat dla Pacjentów - funkcjonowanie neoMedica | neoMedica
Rejestracja: 730 730 710
pn-pt: 7:00-20:00, sb: 8:00-13:00

Komunikat dla Pacjentów – funkcjonowanie neoMedica

17.03.2020

Szanowni Pacjenci,

mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz Państwa bliskich, jak i pracowników Centrum Medycznego neoMedica, w celu ograniczenia transmisji koronawirusa SARS CoV – 2 popieramy zalecenia dotyczące noszenia maseczek, dezynfekcji rąk oraz dystansu społecznego.

Centrum Medyczne neoMedica pozostaje otwarte, jednak jego funkcjonowanie zostaje ograniczone:

  1. Realizujemy konsultacje medyczne dla Pacjentów, których stan zdrowia niezwłocznie tego wymaga.
  2. O wszelkich zmianach i odwołaniu zaplanowanych wizyt u specjalistów informujemy Państwa na bieżąco telefonicznie lub SMS-owo.
  3. Pacjenci lekarza rodzinnego w ramach NFZ mogą korzystać z TELEPORAD (a gdy to niezbędne z wizyty u lekarza) – umawianych wyłącznie TELEFONICZNIE – prosimy wszelkie prośby, w tym o recepty, zgłaszać telefonicznie pod numerem 730 730 710 lub mailowo: rejestracja@neomedica.pl
  4. Punkt pobrań  został OTWARTY od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU od 7:00 do 11:00  (prosimy o wyrozumiałość, ze względu na ograniczenia ilości osób w pomieszczeniach, możemy prosić Państwa o poczekanie na zewnątrz, w kolejce do badań).
  5. W soboty Centrum Medyczne neoMedica jest zamknięte do odwołania.
  6. Prosimy o odwoływanie wizyt, jeśli u Państwa występują takie objawy jak: wysoka gorączka, kaszel, duszności lub mieli Państwo kontakt z osobą zarażoną koronawirusem i niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z Państwa lekarzem rodzinnym oraz  jeśli przebywają Państwo na kwarantannie/ izolacji domowej.
  7. Rekomendujemy płatność kartą płatniczą, nie gotówką.
  8. Na wizyty prosimy przychodzić samemu – tylko, gdy jest to konieczne z 1 opiekunem.
  9. Na terenie placówki neoMedica należy zachować 2 metrowy odstęp pomiędzy Pacjentami oraz zasłonić usta i nos (maseczką jednorazową).
  10. Prosimy przychodzić wyłącznie na umówione wizyty, we wszelkich sprawach prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez messenger na www.neomedica.pl

 

Bardzo prosimy o wyrozumiałość w obecnej, bardzo trudnej również dla nas sytuacji.

 

Z wyrazami szacunku,

Zarząd CM neoMedica

 

e-recepta – co każdy Pacjent powinien wiedzieć? Co się zmieni? Gdzie się zalogować?

Digitalizowanie opieki zdrowotnej w Polsce staje się rzeczywistością. W tym roku, żadnego Pacjenta już nie dziwi, że po otrzymaniu zwolnienia lekarskiego wychodzi bez żadnego dokuemntu z gabinetu, a informację o zwolnieniu ma automatycznie pracodawca i ZUS – wdrożone zostało tzw. eZLA – czyli elektroniczne zwolnienie lekarskie – eliminując z obiegu jego dawny papierowy odpowiednik. Od 1.01.2020 […]

29.08.2019
Czytaj
Koronawirus – ważne informacje dla Pacjentów – cz. II

Szanowni Pacjenci, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną związaną z zagrożeniem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 tzw. koronawirusem, prosimy Pacjentów o przestrzeganie wszystkich zasad higieny, bezpieczeństwa oraz profilaktyki związanej z koronawirusem, dostępnych tutaj -> ZASADY PROFILAKTYKI ZWIĄZANE Z KORONAWIRUSEM. Ponad to, prosimy, aby: Do neoMedica na wizyty lekarskie PRZYCHODZIĆ SAMEMU, a wyłącznie jeśli jest to konieczne z JEDNYM OPIEKUNEM.  […]

12.03.2020
Czytaj
Komunikat dla Pacjentów – funkcjonowanie neoMedica

Szanowni Pacjenci, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz Państwa bliskich, jak i pracowników Centrum Medycznego neoMedica, w celu ograniczenia transmisji koronawirusa SARS CoV – 2 popieramy zalecenia dotyczące noszenia maseczek, dezynfekcji rąk oraz dystansu społecznego. Centrum Medyczne neoMedica pozostaje otwarte, jednak jego funkcjonowanie zostaje ograniczone: Realizujemy konsultacje medyczne dla Pacjentów, których stan zdrowia […]

17.03.2020
Czytaj
Współpracujemy z:
Dla Ciebie, dla zdrowia Umów się na wizytę