Komunikat dla Pacjentów - funkcjonowanie neoMedica - neoMedica
Rejestracja: 730 730 710
pn-pt: 7:00-20:00, sb: 8:00-12:00

Komunikat dla Pacjentów – funkcjonowanie neoMedica

17.03.2020

Szanowni Pacjenci,

mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz Państwa bliskich, jak i pracowników Centrum Medycznego neoMedica, w celu ograniczenia transmisji koronawirusa SARS CoV – 2 popieramy zalecenia dotyczące noszenia maseczek, dezynfekcji rąk oraz dystansu społecznego.

Centrum Medyczne neoMedica pozostaje otwarte, jednak jego funkcjonowanie zostaje ograniczone:

  1. Realizujemy konsultacje medyczne dla Pacjentów, których stan zdrowia niezwłocznie tego wymaga.
  2. O wszelkich zmianach i odwołaniu zaplanowanych wizyt u specjalistów informujemy Państwa na bieżąco telefonicznie lub SMS-owo.
  3. Pacjenci lekarza rodzinnego w ramach NFZ mogą korzystać z TELEPORAD (a gdy to niezbędne z wizyty u lekarza) – umawianych wyłącznie TELEFONICZNIE – prosimy wszelkie prośby, w tym o recepty, zgłaszać telefonicznie pod numerem 730 730 710 lub mailowo: rejestracja@neomedica.pl
  4. Punkt pobrań jest otwarty od poniedziałku do piątku od 7:00 do 11:00 oraz w soboty od 8:00 – 11:00. Prosimy o wyrozumiałość, ze względu na ograniczenia ilości osób w pomieszczeniach, możemy prosić Państwa o poczekanie na zewnątrz, w kolejce do badań.
  5. W soboty Centrum Medyczne neoMedica jest otwarte od 8:00 – 12:00.
  6. Prosimy o odwoływanie wizyt, jeśli u Państwa występują takie objawy jak: wysoka gorączka, kaszel, duszności lub mieli Państwo kontakt z osobą zarażoną koronawirusem i niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z Państwa lekarzem rodzinnym oraz  jeśli przebywają Państwo na kwarantannie/ izolacji domowej.
  7. Rekomendujemy płatność kartą płatniczą, nie gotówką.
  8. Na wizyty prosimy przychodzić samemu – tylko, gdy jest to konieczne z 1 opiekunem.
  9. Na terenie placówki neoMedica należy zachować 2 metrowy odstęp pomiędzy Pacjentami oraz zasłonić usta i nos (maseczką jednorazową).
  10. Prosimy przychodzić wyłącznie na umówione wizyty, we wszelkich sprawach prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez messenger na www.neomedica.pl

 

Bardzo prosimy o wyrozumiałość w obecnej, bardzo trudnej również dla nas sytuacji.

 

Z wyrazami szacunku,

Zarząd CM neoMedica

 

neoMedica – PLACÓWKA PRZYJAZNA PACJENTOWI

W neoMedica mamy kolejny powód do dumy! Otrzymaliśmy właśnie certyfikat PLACÓWKA PRZYJAZNA PACJENTOWI 2018 przyznany przez portal ZnanyLekarz.pl Dlaczego jest to dla nas tak ważne i satysfakcjonujące? Ponieważ certyfikaty przyznawane są placówkom medycznym, które w minionym 2018 roku, otrzymały najwięcej pozytywnych opinii od swoich Pacjentów na portalu znanylekarz.pl Radość jest tym większa, że możemy się […]

13.02.2019
Czytaj
e-recepta – co każdy Pacjent powinien wiedzieć? Co się zmieni? Gdzie się zalogować?

Digitalizowanie opieki zdrowotnej w Polsce staje się rzeczywistością. W tym roku, żadnego Pacjenta już nie dziwi, że po otrzymaniu zwolnienia lekarskiego wychodzi bez żadnego dokuemntu z gabinetu, a informację o zwolnieniu ma automatycznie pracodawca i ZUS – wdrożone zostało tzw. eZLA – czyli elektroniczne zwolnienie lekarskie – eliminując z obiegu jego dawny papierowy odpowiednik. Od 1.01.2020 […]

29.08.2019
Czytaj
AED – ratuje życie! Kiedy należy go użyć?

Od niedawna w Centrum Medycznym neoMedica znajduje się Automatyczny Zewnętrzny Defibrylator (AED) – współfinansowany ze środków UE. Urządzenie wisi tuż przy naszej rejestracji na parterze, a jego dokładna lokalizacja jest bardzo dobrze oznakowana wewnątrz i na zewnątrz naszej placówki. Zakup urządzenia był dla nas przemyślaną decyzją – chcemy aby nasi pacjenci czuli się w murach […]

19.11.2019
Czytaj
Współpracujemy z:
Dla Ciebie, dla zdrowia Umów się na wizytę